Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Milion za logo na stroju Stocha

14 lutego 2014 | Ekonomia
Nawet 1,5 mln zł może zyskać Stoch i PZN za sprzedaż reklam na stroju
źródło: Rzeczpospolita
Nawet 1,5 mln zł może zyskać Stoch i PZN za sprzedaż reklam na stroju

Sport i biznes | Złoto na Igrzyskach Olimpijskich 
w Soczi podniosło wartość marketingową Kamila Stocha 
dwu-, a może nawet trzykrotnie.

Elżbieta Glapiak

Oznacza to dla sportowca, ale także dla Polskiego Związku Narciarskiego (PZN), z którym skoczek będzie musiał się pieniędzmi podzielić, możliwość zdobycia wyższych kontraktów reklamowych i sponsoringowych. I to niezależnie od tego, czy po pierwszym złocie olimpijskim zdobędzie w ten weekend kolejny medal.

Eksperci są przekonani, że wykorzystanie wizerunku Kamila Stocha będzie dobrą inwestycją marketingową. Po sukcesie sportowym gwałtownie rośnie wartość ekspozycji logotypów sponsorów na stroju zawodnika. Zainteresowanie kibiców, a co za tym idzie mediów spowoduje, że Stoch po powrocie z igrzysk będzie się pewnie pojawiał wszędzie – od telewizji śniadaniowej począwszy na wieczornym show Wojewódzkiego skończywszy. Już sam ten program jest w stanie zapewnić sponsorom, którzy wynegocjują możliwość umieszczenia swego logo na „cywilnym" stroju, 1–2 mln zł tzw....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9764

Wydanie: 9764

Spis treści
Zamów abonament