Milion za logo na stroju Stocha
Sport i biznes | Złoto na Igrzyskach Olimpijskich w Soczi podniosło wartość marketingową Kamila Stocha dwu-, a może nawet trzykrotnie.
Elżbieta Glapiak
Oznacza to dla sportowca, ale także dla Polskiego Związku Narciarskiego (PZN), z którym skoczek będzie musiał się pieniędzmi podzielić, możliwość zdobycia wyższych kontraktów reklamowych i sponsoringowych. I to niezależnie od tego, czy po pierwszym złocie olimpijskim zdobędzie w ten weekend kolejny medal.
Eksperci są przekonani, że wykorzystanie wizerunku Kamila Stocha będzie dobrą inwestycją marketingową. Po sukcesie sportowym gwałtownie rośnie wartość ekspozycji logotypów sponsorów na stroju zawodnika. Zainteresowanie kibiców, a co za tym idzie mediów spowoduje, że Stoch po powrocie z igrzysk będzie się pewnie pojawiał wszędzie – od telewizji śniadaniowej począwszy na wieczornym show Wojewódzkiego skończywszy. Już sam ten program jest w stanie zapewnić sponsorom, którzy wynegocjują możliwość umieszczenia swego logo na „cywilnym" stroju, 1–2 mln zł tzw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta