Miliard na walentynki
Handel. Święto nie jest w Polsce tak hucznie obchodzone jak w USA, ale dla wielu branż to sposób na zwiększenie obrotów.
Handlowcy starają się promować obchody walentynek. Dzisiaj ze wszystkich stron atakują nas czerwone serca i róże. Zdaniem 78 proc. Polaków to miły zwyczaj i dobra okazja, by powiedzieć bliskim o swoich uczuciach, wynika z badania przeprowadzonego przez program lojalnościowy PayBack. Jednak tylko co piąty badany wybierze się z tej okazji do restauracji, kina, klubu lub teatru. 57 proc. planuje spędzić walentynki w domu. To święto ma duże znaczenie tylko dla 14 proc. kobiet i 11 proc. mężczyzn. Jednak aż 85 proc. uważa, że to okazja do obdarowania kogoś bliskiego. Ale wielkich kwot nie chcą wydawać: 68 proc. wyłoży do 50 zł, 22 proc. – do 100 zł, a tylko co dziesiąty badany mocniej potrząśnie sakiewką. Mimo wszystko to dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta