Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przegląd prawa UE

14 lutego 2014 | Prawo | B.Sz.

Klient musi być świadomy ryzyka

Konsumenci

Sformułowanie umowy w prosty i zrozumiały sposób nie zawsze wystarczy, by jej postanowienia nie zostały uznane za nieuczciwe.

Zgodnie z unijną dyrektywą nieuczciwe warunki w umowach konsumenckich nie wiążą konsumenta. W wypadku warunków, które określają główny przedmiot umowy, nie jest możliwe uznanie ich za nieuczciwe, jeżeli zostały sformułowane w prosty i zrozumiały sposób.

Małżeństwo Kásler wzięło w węgierskim banku kredyt hipoteczny w walucie obcej. Bank przyznał im 14,4 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9764

Wydanie: 9764

Spis treści
Zamów abonament