Urok małych sklepików
Ludzie, po zachłyśnięciu się rozmachem nowoczesnego handlu, trochę zatęsknili za urokiem małych sklepików czy bazarków - mówi Aleksandra Jaworska-Surma, ekspert w dziedzinie marketingu
Rz: Bazary i targowiska wracają do łask. A wydawać by się mogło, że będziemy robić zakupy już tylko w hipermarketach...
Aleksandra Jaworska-Surma: Ludzie są przekonani, że produkty na takich bazarkach są prosto od rolnika czy sadownika, a te z supermarketu są bardziej przetworzone. Poza tym ludziom podczas zakupów brakuje kontaktu z drugim człowiekiem. Hipermarkety to wielkie anonimowe hale,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta