Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do kina na film czy na reklamy?

10 września 2014 | Rzecz o prawie | Adrian Zwoliński

Wpływy z reklam pozwalają na modernizację sal, ale widz musi wiedzieć, ile będzie siedział w kinie – uważa prawnik Adrian zwoliński.

Reklamy przeniknęły do kin niezauważone i wydłużyły się z pojedynczych zapowiedzi najnowszych produkcji do 20-minutowych bloków reklamowych. Chociaż w polskim prawie nie ma przepisów, które regulowałyby tę kwestię, analiza warunków sprzedaży biletów i całego procederu pozwala wątpić, czy są zgodne z prawem długotrwałe emisje pasm reklamowych w kinach.

Regulaminy kin często milczą o blokach reklamowych emitowanych przed rozpoczęciem projekcji. Jeśli już warunki sprzedaży biletów poruszają tę kwestię, zazwyczaj stanowią, że biletem kinowym jest dokument upoważniający do udziału w seansie, przy czym seans to wyświetlanie filmu poprzedzone projekcją materiałów o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9937

Wydanie: 9937

Spis treści
Zamów abonament