Eksport nadal atrakcyjny dla naszej żywności
Przemysł spożywczy | W najbliższych latach przychody polskich firm napędzi głównie sprzedaż zagraniczna. W kraju zyskiwać będą sieci małych sklepów.
Beata Drewnowska
– Niezależnie od obecnych problemów związanych z eksportem polskiej żywności w konsekwencji kryzysu na Ukrainie ekspansja na rynki zagraniczne wydaje się najbardziej perspektywicznym kanałem dystrybucji – ocenia Józef Wancer, prezes Banku BGŻ. – Jest to związane ze stopniowym nasyceniem się rynku krajowego oraz oczekiwanym, silnym wzrostem popytu na żywność w innych częściach świata – dodaje.
Owoce i warzywa idą w świat
Już w poprzednich latach mocne wyjście za granicę było jednym z głównych motorów napędzających sprzedaż polskich firm spożywczych. Z najnowszego raportu Banku BGŻ przygotowanego przy współpracy ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta