Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż odzieży online nie zastąpi butików

03 listopada 2014 | Druga strona
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa

Rozmowa | 
Leszek Mellibruda, psycholog biznesu

Rz: Z badań firmy ARC Rynek i Opinia wynika, że rośnie popularność zakupów odzieży przez internet, a zarazem, że wciąż najchętniej kupujemy ubrania w centrach handlowych. Czy w przyszłości zakupy takich towarów drogą internetową zastąpią nam wyprawy do sklepów?

Leszek Mellibruda: Wątpię, żeby internetowa sprzedaż odzieży kiedykolwiek zastąpiła butiki. W sklepie ludzie, a zwłaszcza kobiety, mogą zobaczyć towar, ale przede wszystkim dotknąć go i przymierzyć....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9982

Wydanie: 9982

Spis treści
Zamów abonament