Sprzedaż odzieży online nie zastąpi butików
Rozmowa | Leszek Mellibruda, psycholog biznesu
Rz: Z badań firmy ARC Rynek i Opinia wynika, że rośnie popularność zakupów odzieży przez internet, a zarazem, że wciąż najchętniej kupujemy ubrania w centrach handlowych. Czy w przyszłości zakupy takich towarów drogą internetową zastąpią nam wyprawy do sklepów?
Leszek Mellibruda: Wątpię, żeby internetowa sprzedaż odzieży kiedykolwiek zastąpiła butiki. W sklepie ludzie, a zwłaszcza kobiety, mogą zobaczyć towar, ale przede wszystkim dotknąć go i przymierzyć....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta