Kobiety stawiają na modę, mężczyźni – marki sportowe
Polacy ubrania i buty wciąż najchętniej kupują w centrach handlowych, ale już co druga osoba robi zakupy także w internecie.
Zwyczaje zakupowe, przynajmniej jeśli chodzi o ubrania i buty, zmieniają się bardzo wolno. O ile choćby sprzęt elektroniczny Polacy kupują już chętnie przez internet, to w przypadku odzieży wyglądało to gorzej.
Jednak badania firmy ARC Rynek i Opinia, do których dotarła „Rzeczpospolita", pokazują, że także w tym przypadku widać zmiany. O ile 86 proc. ankietowanych wskazało jako miejsce zakupu odzieży i butów centrum handlowe, to już 51 proc. także sklep internetowy. 29 proc. zadeklarowało zakupy przy ulicy handlowej czy w centrum miasta, ale poza galerią. Po kilkanaście procent ankietowanych wskazuje sklepy z odzieżą używaną, różnego typu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta