Motorola wraca na polski rynek
W 2015 roku pojawią się smartfony tej marki. Ale nowych brandów, które chcą zawojować rynek, jest więcej.
Michał Duszczyk
Amerykańska Motorola i fińska Nokia dwie dekady temu budowały polski rynek telefonii komórkowej. Dziś nie ma już Nokii, bo Microsoft, który ją przejął, niecałe dwa tygodnie temu wycofał ten brand z oferty telefonów. Teraz znika amerykańska Motorola, bo w zeszłym tygodniu chińskie Lenovo przejęło za niemal 3 mld dol. tę znaną markę.
Motorola, mimo silnej pozycji, wycofała się z naszego rynku dwa lata temu, ale chińska inwestycja sprawia, że teraz znane logo znowu pojawi się na smartfonach w Polsce.
Aymar de Lencquesaing, prezes Lenovo na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta