Jedna trzecia cyfrowej reklamy dla Google
Spada udział giganta w światowym rynku reklam, ale tylko symbolicznie. W pierwszej piątce najwięcej zarabiających w tym segmencie obok firm amerykańskich są dwie chińskie.
Z danych eMarketera wynika, że przychody z cyfrowych reklam na całym świecie sięgną w tym roku 146,42 mld dol. – o ponad jedną piątą więcej niż w 2013 r. – Google i Facebook pozostają na swoich pozycjach najlepiej sprzedających się w światowym internecie firm – konstatują analitycy eMarketera. Google zagarnie 31,1 proc. rynku (w 2013 r. było to 31,55 proc.), a kolejny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta