Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozliczają się z klientem co do grosza

24 września 2015 | Moje pieniądze

Likwidacja konta

janina blikowska

Pan Dominik miał konto i kartę kredytową Citibanku. Dwa lata temu zrezygnował z jego usług. Po rozliczeniu karty okazało się, że jest winny bankowi 1 grosz. Wpłacił więc w oddziale 5 zł, bo chciał mieć problem z głowy. I wtedy dopiero się zaczęło! Bank regularnie pisze do niego listy, w których informuje o konieczności odebrania 4,99 zł. – Podejrzewam, że już dawno koszty związane z wysyłaniem listów przekroczyły 5 zł – mówi nasz czytelnik.

Dorota Szostek-Rustecka, rzecznik Citi Handlowego, tłumaczy, że dla banku jest istotne, aby po wypowiedzeniu umowy pozostawione na koncie środki trafiły jak najszybciej do klienta, niezależnie od tego, o jaką kwotę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10252

Wydanie: 10252

Spis treści
Zamów abonament