Co jest nie tak z ustawą krajobrazową
Systemowa reklama zewnętrzna jest jedynym tak dostępnym medium masowym, które umożliwia przedsiębiorcom skuteczne dotarcie z informacją do potencjalnych klientów – pisze ekspert BCC.
Marcin Stan
Składając wniosek do Trybunału Konstytucyjnego o stwierdzenie niezgodności z Konstytucją RP wybranych przepisów ustawy krajobrazowej, Związek Pracodawców BCC nie podważa słuszności całej inicjatywy i jej głównego celu – potrzeby uporządkowania przestrzeni miast.
Nie bronimy status quo i tak samo jak wiele podmiotów oczekiwaliśmy ustawy krajobrazowej. Rzecz w tym, że w pierwotnych założeniach kontekst krajobrazowy był bardzo szeroki, jednak w czasie procedowania powstał „wykastrowany" projekt ustawy, który nie prowadzi do realizacji jej pierwotnego celu w postaci uporządkowania chaosu reklamowego i otaczającej nas brzydoty. Dlaczego?
Po pierwsze, z ustawy wypadły np. maszty komórkowe oraz wiatraki,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta