Odchamić sponsora
W sobotę w Poznaniu hit sezonu Lech – Legia. Wszystkie bilety sprzedane, w gorączce nawet bukmacher stracił spokój i przy okazji rozum.
Główny sponsor Lecha – firma bukmacherska STS – urządził akcję marketingową, która założenia szefów spełniła, ponieważ głośno zrobiło się o niej w całej Polsce, ale jednak pewien niesmak pozostał.
STS ogłosił, że dwie godziny przed sobotnim meczem z Legią na stadion przy ulicy Bułgarskiej podjedzie specjalnie oznakowana ciężarówka. Kibice Lecha będą w niej mogli bezpłatnie wymienić koszulki z nazwiskiem ich niedawnego idola Kaspera Hamalainena – który zimą przeszedł do Legii – na trykoty z numerem wychowanka zespołu z Poznania Dawida Kownackiego.
Sam pomysł na taką akcję nie jest niczym złym. Znacznie gorzej, że STS oraz sam Lech – który szeroko informuje o wymianie koszulek na swojej stronie i w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta