Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sonda: Jak powstają nazwy biurowców

02 września 2016 | Nieruchomości | Aneta Gawrońska
Andrzej Brochocki, wspólnik zarządzający, Kancelaria Brochocki
źródło: materiały prasowe
Andrzej Brochocki, wspólnik zarządzający, Kancelaria Brochocki
Małgorzata Frąckiewicz, Dział Powierzchni Biurowych, C&W
źródło: materiały prasowe
Małgorzata Frąckiewicz, Dział Powierzchni Biurowych, C&W
Michał Rudnicki, dyrektor, Emmerson Investments
źródło: materiały prasowe
Michał Rudnicki, dyrektor, Emmerson Investments

Użytkownicy biur to często młodzi ludzie, którzy wolą nazwy kojarzące się z nowoczesnym i przyjaznym środowiskiem pracy.

Andrzej Brochocki, wspólnik zarządzający, Kancelaria Brochocki

Nazwy budynków wymyślają zazwyczaj sami inwestorzy, agencje reklamowe i PR, a niekiedy agenci odpowiedzialni za komercjalizację budynku. My jako agent wiodący doradzaliśmy w nadaniu nazwy warszawskiemu Onyxowi przy ul. Puławskiej oraz jeszcze niezrealizowanemu obiektowi Beethoven Plaza przy ul. Beethovena.

Często o nazwie decyduje również główny najemca. Na wybór nazwy ma wpływ lokalizacja biurowca, historia otoczenia oraz segment rynku – jeżeli projekt ma być luksusowy, to należy podkreślić jego wyjątkowość.

Z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10538

Wydanie: 10538

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament