E-wydania: „Rzeczpospolita” liderem
W listopadzie 2016 r. „Rzeczpospolita" pozostawała na polskim rynku prasy codziennej liderem sprzedaży e-wydań – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Po rocznym wzroście o 14,2 proc. sprzedaż elektronicznej edycji naszej gazety sięgnęła 11,39 tys. egzemplarzy.
Jesteśmy też rynkowym liderem prenumeraty. W listopadzie wyniosła ona 44,3 tys. egzemplarzy, z czego 74 proc. sprzedawaliśmy w formie papierowej, a 26 proc. – w formie elektronicznej.
Po jedenastu miesiącach ubiegłego roku „Rzeczpospolita" była także jednym z dwóch dzienników – obok „Gazety Polskiej Codziennie" – który zanotował wzrost sprzedaży w kioskach. W naszym przypadku wyniósł on niemal 5 proc.
To także dzięki Państwu, Drodzy Czytelnicy. Dziękujemy! —d.e.