Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeśli zależy nam na reklamie, fanpage jest podstawą

11 stycznia 2017 | Trzecia strona
Wojciech Dworzecki, ekspert marketingu internetowego z zespołu Social Ninja
źródło: materiały prasowe
Wojciech Dworzecki, ekspert marketingu internetowego z zespołu Social Ninja

Wojciech Dworzecki, ekspert marketingu internetowego z zespołu Social Ninja

Rz: Oszuści stworzyli na Facebooku fałszywy profil Roberta Lewandowskiego i naciągali fanów sportowca w nieuczciwym konkursie, który w kilka dni zyskał 5 tys. polubień. Łatwo podszyć się w mediach społecznościowych pod znaną osobę czy firmę?

Wojciech Dworzecki: To banalnie proste, wystarczy założyć konto i je odpowiednio nazwać. Administracja Facebooka oczywiście takie konta weryfikuje, ale te procedury weryfikacji, delikatnie mówiąc, nie działają najlepiej. Nawet bardzo poważne zgłoszenia nie zawsze traktowane są priorytetowo, a niektóre decyzje podejmowane przez Facebooka są po prostu zaskakujące. Sam kiedyś...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10646

Wydanie: 10646

Spis treści
Zamów abonament