Jeśli zależy nam na reklamie, fanpage jest podstawą
Wojciech Dworzecki, ekspert marketingu internetowego z zespołu Social Ninja
Rz: Oszuści stworzyli na Facebooku fałszywy profil Roberta Lewandowskiego i naciągali fanów sportowca w nieuczciwym konkursie, który w kilka dni zyskał 5 tys. polubień. Łatwo podszyć się w mediach społecznościowych pod znaną osobę czy firmę?
Wojciech Dworzecki: To banalnie proste, wystarczy założyć konto i je odpowiednio nazwać. Administracja Facebooka oczywiście takie konta weryfikuje, ale te procedury weryfikacji, delikatnie mówiąc, nie działają najlepiej. Nawet bardzo poważne zgłoszenia nie zawsze traktowane są priorytetowo, a niektóre decyzje podejmowane przez Facebooka są po prostu zaskakujące. Sam kiedyś...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta