Polacy nie lubią oglądać reklam w internecie
Polska znów znalazła się na czele krajów, w których internauci najchętniej blokują reklamy specjalnymi programami.
magdalena lemańska
W rankingu firmy OnAudience zajmujemy pierwsze miejsce na świecie pod względem odsetka odsłon internetowych, które są realizowane z komputerów z włączonym oprogramowaniem blokującym reklamy. W Polsce wynosi on ponad 42 proc.
Problem nie maleje
W najnowszej edycji raportu firmy PageFair, która sprawdza, jaka część internautów blokuje reklamy w sieci, także zajmujemy wysokie, bo czwarte, miejsce (robi to 33 proc. internautów). Wyprzedzają nas tylko Indonezyjczycy, Grecy i Irlandczycy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta