Problemy z wizerunkową ofensywą adwokatury
Korporacje | Przez parę miesięcy każdy mógł nabyć domenę internetową, którą w zeszłym roku w całym kraju z zapałem promowała Naczelna Rada Adwokacka. Anna Krzyżanowska
Mowa o kampanii Zapytaj Adwokata, która miała poprawić wizerunek palestry w społeczeństwie.
Przedsięwzięcie przeprowadzono z rozmachem. W średnich i dużych miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy oraz plakaty informujące, w jakich sytuacjach potrzebna jest porada prawna adwokata. Były też reklamy w prasie, internecie i nawet na lotniskach. W radiu puszczano spoty.
Szeroki zasięg
To nie wszystko. W kampanii zarówno w sądach, jak i w kancelariach adwokackich udostępniano też ulotki i plakaty. Do dziś na sądowych korytarzach można napotkać charakterystyczne grafiki przekonujące m.in. o tym, że przed podjęciem ważnych życiowych decyzji warto skonsultować się z prawnikiem. Część adwokatów posługuje się nimi na stronach internetowych swoich kancelarii. Materiały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta