Big data ułatwia wygrywanie
Dane gromadzone dzięki nowym technologiom i internetowi dają ich użytkownikom gigantyczne możliwości. Przekonała się o tym właśnie stolica Dolnego Śląska.
Wrocław
Wcześniej Porto, chorwacki Zadar i Bordeaux, a teraz miasto 100 mostów. Wrocław dołączył właśnie do grona najciekawszych kierunków podróży w konkursie European Best Destination. Stolica Dolnego Śląska zdobyła ten prestiżowy tytuł, przyznawany miejscowościom wartym odwiedzenia. W walce o miano European Best Destination 2018 zostawiła w tyle Pragę, Paryż, Barcelonę i Amsterdam. Sukces Wrocław zawdzięcza nie tylko własnemu urokowi, ale również ogromnemu zaangażowaniu internautów (mieszkańców i turystów) i... innowacyjnym technologiom.
Nagroda jest wyjątkowo cenna, bo swoje głosy na wybrane miasta oddawali internauci. Ale właśnie dzięki temu Wrocław mógł skorzystać z najnowszych osiągnięć marketingu online. Przedstawiciele spółki Audience Network, która wspólnie z Brand Bridge pracowała nad kampanią, zastosowali nowatorskie rozwiązania umożliwiające wyświetlanie treści opartych na profilach behawioralnych internautów. Efekt? Za Wrocławiem głosowało 27,5 tys. osób, co stanowi 67 proc. wszystkich głosów oddanych w tym europejskim konkursie. – Wrocław to nowoczesne miasto, które dostrzega potencjał nowych technologii. Zamiast sięgać po standardowe, mało skuteczne rozwiązania, postawiliśmy na promocję wykorzystującą zaawansowaną analitykę danych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta