Big data ułatwia wygrywanie
Dane gromadzone dzięki nowym technologiom i internetowi dają ich użytkownikom gigantyczne możliwości. Przekonała się o tym właśnie stolica Dolnego Śląska.
Wrocław
Wcześniej Porto, chorwacki Zadar i Bordeaux, a teraz miasto 100 mostów. Wrocław dołączył właśnie do grona najciekawszych kierunków podróży w konkursie European Best Destination. Stolica Dolnego Śląska zdobyła ten prestiżowy tytuł, przyznawany miejscowościom wartym odwiedzenia. W walce o miano European Best Destination 2018 zostawiła w tyle Pragę, Paryż, Barcelonę i Amsterdam. Sukces Wrocław zawdzięcza nie tylko własnemu urokowi, ale również ogromnemu zaangażowaniu internautów (mieszkańców i turystów) i... innowacyjnym technologiom.
Nagroda jest wyjątkowo cenna, bo swoje głosy na wybrane miasta oddawali internauci. Ale właśnie dzięki temu Wrocław mógł skorzystać z najnowszych osiągnięć marketingu online. Przedstawiciele spółki Audience Network, która wspólnie z Brand Bridge pracowała nad kampanią, zastosowali nowatorskie rozwiązania umożliwiające wyświetlanie treści opartych na profilach behawioralnych internautów. Efekt? Za Wrocławiem głosowało 27,5 tys. osób, co stanowi 67 proc. wszystkich głosów oddanych w tym europejskim konkursie. – Wrocław to nowoczesne miasto, które dostrzega potencjał nowych technologii. Zamiast sięgać po standardowe, mało skuteczne rozwiązania, postawiliśmy na promocję wykorzystującą zaawansowaną analitykę danych...
Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta