Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stacje wygrały na zakazie

19 marca 2019 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

W 2018 r. to właśnie stacje paliw najmocniej zwiększyły sprzedaż, zwłaszcza produktów spożywczych, co było najbardziej wyrazistą konsekwencją zakazu handlu w niedzielę. Są też inne, jak wolniejszy rozwój dyskontów, które mimo to nadal rosną szybciej niż cały rynek.

Spadła sprzedaż w małych sklepach, które miały być głównym beneficjentem ustawy, przynajmniej według jej pomysłodawców. Mocno z kolei rosną sklepy średnie, do 100 mkw., takie jak Żabka i inne placówki franczyzowe. Ich ekspansja jest nie w smak pomysłodawcom zakazu. —pm

Wydanie: 11309

Wydanie: 11309

Spis treści
Zamów abonament