Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdjęcia w katalogach nie oddają rzeczywistości

12 sierpnia 2019 | Prawo | Renata Krupa-Dąbrowska

Biura podróży nie podają prawdziwych informacji o standardzie pokoju czy hotelu. Zmieniają też godziny wylotu. Nie zawsze uwzględniają reklamacje.

 

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpływają skargi od klientów biur podróży. Dotyczą głównie zakwaterowań w innym hotelu niż w umowie, brudnych i zniszczonych pokoi, braku klimatyzacji czy zmiany godziny wylotu. Okazuje się, że kolorowe foldery, oferta na stronie internetowej biura, a nawet postanowienia umowy potrafią znacząco odbiegać od rzeczywistości. Bywają także problemy z reklamacjami, np. biura podróży nie odpowiadają na nie.

Słoneczko to nie to samo co gwiazdka

– Gdy ustalenie dokładnego czasu wyjazdu z dużym wyprzedzeniem jest niemożliwe, przepisy dopuszczają, aby na wstępnym etapie biuro podróży podawało przybliżone godziny. Nie może jednak tego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11430

Wydanie: 11430

Spis treści
Zamów abonament