Rusza kampania „Dobry przepis na bezpieczeństwo”
30 września 2019 r. Państwowa Inspekcja Pracy rozpoczęła kampanię „Dobry przepis na bezpieczeństwo", którą będzie prowadzić w latach 2019-2021. Jej celem jest zmniejszenie zagrożeń w masarniach i ubojniach, poprawa stanu przestrzegania przepisów prawa pracy, w szczególności bezpieczeństwa i higieny pracy, a także umożliwienie pracodawcom dostosowania zakładów do obowiązującego prawa poprzez udział w programie prewencyjnym opartym na samokontroli.
Przetwórstwo mięsa jest uważane za branżę szczególnie niebezpieczną ze względu na liczne zagrożenia wypadkowe. W latach 2013-2017 w zakładach przetwórstwa mięsnego 235 osób zostało poszkodowanych w wypadkach przy pracy,...
Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta