Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

SMS nie dotarł? Zmień autoryzację

10 października 2019 | Moje pieniądze | Janina Blikowska
Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu.  Klient może wybrać sposób autoryzacji operacji bankowych
źródło: AdobeStock
Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Klient może wybrać sposób autoryzacji operacji bankowych

Internetowa transakcja może nie dojść 
do skutku, gdy nie dotrze do nas kod autoryzacyjny z banku. I nie zawsze odpowiada za to bank. Można wtedy zmienić sposób autoryzacji takich operacji.

 

Pan Michał jest klientem PKO BP. – Od jakiegoś czasu nie dochodziły do mnie SMS-y zatwierdzające transakcje w sieci – opowiada.

Próbował wyjaśnić w oddziale, co jest tego przyczyną. Tam dowiedział się, że bank takie kody mu wysyła. – Przyczyna musi być inna. Tylko jaka? – zastanawiał się pan Michał.

Roman Grzyb z biura prasowego PKO BP mówi, że transakcje internetowe, dokonywane przez klientów, mogą być potwierdzane standardowo, czyli po wpisaniu kodu CVV2 lub CVC2 (trzy cyfry na rewersie karty, przy pasku do podpisu), ale dla zwiększenia bezpieczeństwa bank zachęca klientów do korzystania z dodatkowego zabezpieczenia – 3D Secure.

– W tym rozwiązaniu klient ma możliwość...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11480

Wydanie: 11480

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament