SMS nie dotarł? Zmień autoryzację
Internetowa transakcja może nie dojść do skutku, gdy nie dotrze do nas kod autoryzacyjny z banku. I nie zawsze odpowiada za to bank. Można wtedy zmienić sposób autoryzacji takich operacji.
Pan Michał jest klientem PKO BP. – Od jakiegoś czasu nie dochodziły do mnie SMS-y zatwierdzające transakcje w sieci – opowiada.
Próbował wyjaśnić w oddziale, co jest tego przyczyną. Tam dowiedział się, że bank takie kody mu wysyła. – Przyczyna musi być inna. Tylko jaka? – zastanawiał się pan Michał.
Roman Grzyb z biura prasowego PKO BP mówi, że transakcje internetowe, dokonywane przez klientów, mogą być potwierdzane standardowo, czyli po wpisaniu kodu CVV2 lub CVC2 (trzy cyfry na rewersie karty, przy pasku do podpisu), ale dla zwiększenia bezpieczeństwa bank zachęca klientów do korzystania z dodatkowego zabezpieczenia – 3D Secure.
– W tym rozwiązaniu klient ma możliwość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta