Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przepraszamy, bo... zamykamy

10 października 2019 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Choć bank powinien obsłużyć wszystkich klientów, którzy 
weszli do oddziału nawet 
tuż przed zamknięciem, to 
w praktyce bywa, że spotykają się 
oni z odmową. – W takiej sytuacji można złożyć reklamację 
– mówią bankowcy.

 

Oficjalnie banki zapewniają, że każda osoba, która przyjdzie do oddziału w godzinach pracy, powinna zostać obsłużona. – Bez względu na godzinę klient zostanie obsłużony w oddziale i wszystkie dyspozycje zostaną przyjęte – zapewnia Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BNP Paribas.

Halina Zając, specjalista transformacji bankowości detalicznej w Credit Agricole, też zapewnia, że nie ma takich operacji, których nie da się wykonać. – Doradca powinien przyjąć dyspozycję klienta...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11480

Wydanie: 11480

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament