Rekordowy Dzień Singla. Polacy ruszyli na internetowe zakupy
Święto zakupowe rodem z Chin podbija świat. Chińskie serwisy zakupowe znów pobiły rekordy. Także dzięki udziałowi klientów z Polski.
W 2018 r. konsumenci wydali 11 listopada podczas tzw. Dnia Singla niemal 31 mld dol., co czyni z tego dnia absolutnego rekordzistę, jeśli chodzi o wydatki podczas jednego dnia. Ubiegłoroczny rekord został pobity już po ok. 16 godzinach, czyli zostało jeszcze wiele godzin na jego znaczne poprawienie. O ile? Tego nikt oficjalnie nie podaje. Oczekiwania co do 2019 r. były oczywiście wyśrubowane, w końcu to 11. edycja tego wydarzenia prowadzonego przez grupę Alibaba na coraz większą skalę. Już nie tylko jej serwisy jak Taobao, AliExpress czy Tmall mocno promują specjalne oferty promocyjne na 11 listopada, ale również w sklepach stacjonarnych w Chinach można znaleźć informację o tym wydarzeniu.
Polak kupuje w Azji
– Oczywiście zakładamy rekordowe wyniki w ten dzień – mówi „Rzeczpospolitej" Alvin Liu, dyrektor generalny Tmall, podkreślając, że firma ma ma bardzo ambitne, cele jeśli chodzi o dalszy rozwój....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta