Dostęp do kluczy cyfrowych możliwy jest dzięki platformom
TSUE uznał, że jeżeli doszło do połączenia programu komputerowego i utworów chronionych na innych zasadach, to należy zastosować takie reguły, jakie są właściwe dla składnika, który ma większe znaczenie.
Pośrednictwo w sprzedaży kluczy cyfrowych z wykorzystaniem platform internetowych jest przykładem nowego modelu biznesowego w sektorze nowoczesnych technologii. Przedmiotem pośrednictwa jest najczęściej oferowanie możliwości uzyskania przez użytkowników kluczy cyfrowych do gier wideo oraz programów komputerowych. Za pośrednictwem platformy nie ma miejsca sprzedaż konkretnych egzemplarzy gier lub programów. W przedstawianym modelu nie występuje również usługa przechowywania na serwerach pośrednika gier lub programów, które mogłyby zostać pobrane przez użytkowników.
Pobór gry lub programu
Klucz cyfrowy stanowi ciąg znaków generowanych losowo przez program komputerowy. Klucze nie zawierają w sobie elementów graficznych, audio ani fragmentu kodu źródłowego. Klucz cyfrowy umożliwia wyłącznie pobranie z konkretnego źródła, zainstalowanie oraz aktywację gry lub programu. Należy podkreślić, że klucze cyfrowe umożliwiają pobranie gier lub programów bez konieczności stosowania działań mających na celu obejście ich zabezpieczeń. Weryfikacja autentyczności kluczy odbywa się na serwerach wydawców lub twórców. Klucze cyfrowe nie są również oddzielane od fizycznych egzemplarzy gier lub programów, lecz pochodzą z dystrybucji cyfrowej. Oznacza to, że ich odsprzedaż nie generuje powstania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta