Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej przejrzystości

26 lipca 2021 | Prawo co dnia | Paweł Rochowicz

Fundusze inwestycyjne będą musiały dokładniej informować o swojej ofercie.

W piątek 23 lipca Sejm jednogłośnie uchwalił nowelę do ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi. Wśród zmian są m.in. nowe zasady prezentowania oferty dla klientów.

Według ustawy informacje reklamowe powinny być przedstawiane rzetelnie, przejrzyście i nie wprowadzać w błąd. Komisja Nadzoru Finansowego będzie mogła zweryfikować, czy informacje te są rozpoznawalne jako takie, czy opisują one ryzyka i zyski związane z zakupem jednostek uczestnictwa lub udziałów w funduszu.

Etap legislacyjny: ustawa trafi teraz do Senatu

Wydanie: 12022

Wydanie: 12022

Spis treści

Reklama

Zamów abonament