Tłumy na Bondzie dają nadzieję kinom
„Nie czas umierać" z agentem 007 miało najlepsze wejście na polskie ekrany w tym roku. To dobrze wróży obciążonej przez pandemię branży.
Ponad 440 tys. biletów sprzedały kina w Polsce na „Nie czas umierać" w pierwszy weekend wyświetlania kolejnej części przygód Jamesa Bonda. Wpływy ze sprzedaży wejściówek na nowego Bonda przekroczyły 9,2 mln zł. To według danych Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskaliśmy, najlepsze otwarcie w 2021 r. (drugi wynik należał do filmu „Obecność 3", który w pierwszy weekend wyświetlania obejrzały 144 tys. widzów).
Tym samym widzowie przyjęli tytuł lepiej niż dotychczasowego rekordzistę z tej serii – „Skyfall". Zdaniem operatorów kin to dobrze wróży wynikom czwartego kwartału i potwierdza, że branża odzyskuje siły.
Powrót do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta