Grywalizacja w HR? Gra toczy się o zaangażowanie pracowników
Utrzymanie motywacji, osiąganie założonych celów czy też przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu to jedne z największych wyzwań dla pracodawców – to zadanie szczególnie ważne teraz, gdy do odbudowy i utrzymania wielu biznesów niezbędny jest wysoki poziom zaangażowania i efektywności zespołów. Jak zatem wzmacniać i rozwijać organizację w angażujący i nowoczesny sposób?
W ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy co trzecia firma w Polsce będzie wdrażać w swojej organizacji nowe świadczenie pozapłacowe – tak wynika z raportu „COVID-19’s impact on employee benefits in Poland”. Jednocześnie liczne badania pokazują, że systemy motywacyjne, które oferują unikalne doświadczenia, są skuteczniejsze. W tym kontekście ciekawym i skutecznym rozwiązaniem w obszarze benefitów staje się grywalizacja – zwłaszcza jeśli uświadomimy sobie, że co trzeci człowiek żyjący na naszej planecie gra w gry komputerowe. To właśnie podczas grywalizacji widać najwyraźniej, jak ważne są dla człowieka pewne mechanizmy związane m.in. ze współzawodnictwem i osiąganiem celów. Wiedzę tę wykorzystał Benefit...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta