Miliony na reklamę popłyną z KPRM
Kancelaria premiera Morawieckiego ruszyła z kilkoma przetargami na kampanie informacyjne. Opozycja obawia się, że ich celem będzie poprawa wizerunku rządu.
2 mln zł brutto z możliwością zwiększenia do 4 mln zł – taki budżet Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce do połowy grudnia przeznaczyć na zakup powierzchni reklamowych w prasie na cele jej kampanii społecznych i informacyjnych. Tak wynika z przetargu, który ogłosiła przed tygodniem. KPRM szuka w nim agencji, która zapewni rezerwację i zakup powierzchni w prasie.
To niejedyny podobny przetarg. Równolegle kancelaria Mateusza Morawieckiego prowadzi zamówienie na zakup powierzchni na nośnikach reklamy zewnętrznej. Tu również umowa zawarta ma być do połowy grudnia, a budżet to 4 mln zł. Niewiele mniej, bo 3 mln zł, wynosi budżet innego zamówienia, na agencję, która zajmie się do końca roku obsługą kampanii w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Pod koniec ubiegłego roku zakończył się zaś przetarg na wybór firmy, która przez rok zajmie się produkcją spotów telewizyjnych i internetowych. Ma ona...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta