Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To sport musi wyjść z ofertą

25 marca 2022 | Sport | Tomasz Wacławek

Ekspert marketingu sportowego Tomasz Redwan: – Lotos ma przyjazne logo, kamera je lubi. Program „Szukamy następców mistrza” jest kojarzony w środowisku, bo przyniósł efekty.

Lotos wspiera polskie skoki już od dwóch dekad. Czy to sprawia, że kibicom marka kojarzy się jednoznacznie z tą dyscypliną: mówisz Lotos, myślisz skoki?

Zakładamy, że tak jest, choć dopóki nie mamy twardych danych, dokładnie tego nie wiemy. Lotos to duży i świadomy sponsor polskiego sportu. Oprócz skoków wspiera piłkę nożną, rajdy, koszykówkę ligową, AZS, Tour de Pologne czy Polski Związek Tenisowy. Na pewno zwiększył przez to znajomość marki i pozyskał sympatię kibiców. Ale dzisiaj podstawowym celem, jaki zakładają sobie sponsorzy, jest zwiększenie sprzedaży. Żeby rozmawiać o efektach, trzeba by przeprowadzić badania, czy wzrost rozpoznawalności marki spowodował, że w sposób świadomy kibic np. skoków wybierze stację Lotosu, jeśli w tej samej odległości będzie miał stacje Circle K...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12225

Wydanie: 12225

Spis treści

Reklama

Zamów abonament