Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kultura organizacyjna wpływa na markę pracodawcy

16 maja 2022 | Wymarzony pracodawca | rp.pl
shutterstock
źródło: Rzeczpospolita
shutterstock

Aktywne, angażujące i świadome zarządzanie przedsiębiorstwem i propagowanie jego pozytywnego wizerunku na zewnątrz, zachęca zdolnych specjalistów do szukania w nim pracy, obniża koszty rekrutacji i wynagrodzenia pracownika oraz stabilizuje zatrudnienie u takiego pracodawcy.

Przy zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorcy jako atrakcyjnym miejscem do pracy świetnie sprawdzają się marketingowe metody dotarcia do klientów, wybierających w efekcie tych starań ten, a nie inny towar lub usługę. W tym przypadku warto stosować te formy komunikacji, zachęcające zdolnych kandydatów do aplikowania w pierwszej kolejności w firmie dbającej o angażującą atmosferę pracy. Wtedy budowanie marki pracodawcy przyciąga talenty, a ci nowi zdolni pracują na dalszy rozwój pracodawcy i budują jego pozytywny wizerunek. Taka samonapędzająca się konstrukcja składa się z kilku podstawowych elementów stanowiących podstawę tego mechanizmu.

Kompetentny menedżer

Każda organizacja zyskuje na wizerunku, gdy na jej czele stoi kompetentny menedżer, z jasno określoną misją, strategią i wartościami, którymi się kieruje przy podejmowaniu ważnych decyzji. Taki lider budzący zaufanie wśród zatrudnionych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12267

Wydanie: 12267

Spis treści

Reklama

Zamów abonament