Klienci wymuszają cyfrową rewolucję w energetyce
Sprzedawcy prądu w świecie online chcą być jak bankowość elektroniczna. Nie mają wyjścia, bo dostarczają usługi klientom przyzwyczajonym do wygody i szybkości w załatwianiu formalności.
– Oszczędność czasu, zasobów, optymalizacja procesów produkcyjnych czy zwiększanie własnej konkurencyjności to tylko kilka głównych korzyści wynikających z digitalizacji. Polski przemysł w coraz większym stopniu zdaje sobie z nich sprawę. Wciąż jednak obserwujemy umiarkowane tempo rozwoju cyfryzacji – mówi Maciej Zieliński, prezes Siemens Polska.
Ta jednak będzie niewątpliwie przyspieszać.
Zrozumieć nastroje klienta
Cyfryzacja sektora energetycznego to konieczność, i to na wielu płaszczyznach. Magdalena Borek-Dwojak, dyrektorka Customer Experience & Digital w E.ON Polska, wskazuje, że konsumenci, przyzwyczajeni przez inne branże, w tym firmy sektora telekomunikacyjnego i finansowego, do pewnego standardu usług, w naturalny sposób oczekują też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta