Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Początek końca greenwashingu

16 września 2022 | Ekonomia i rynek | Artur Osiecki
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita

Jeśli posługujemy się danymi zwrotami, musi to być weryfikowalne. Żeby nie okazało się, że „eco” jest tylko opakowanie, a sam produkt już nie – mówi Joanna Affre, wiceprezes Francusko- -Polskiej Izby Gospodarczej, szefowa Kancelarii Affre i Wspólnicy.

Jakie są nowe wyzwania stojące przed przedsiębiorcami w zakresie komunikacji z konsumentami?

Na razie te wyzwania są doprecyzowywane. Dotychczas obowiązywały zasady związane ogólnie z uczciwą komunikacją. Chodziło o to, żeby nie wprowadzać konsumentów w błąd, przedstawiać pełną informację, nie okłamywać albo nie pomijać istotnych informacji. Dotyczyło to wszystkich sprzedawanych produktów i świadczonych usług.

Teraz przed nawias zostały wyjęte zagadnienia związane z ekologicznością i działaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju.

Czyli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12371

Wydanie: 12371

Spis treści

Reklama

Zamów abonament