Pracownicy wiedzą, czego potrzebują. Warto ich słuchać
Forma benefitu – nie tylko klasyczna, ale też cyfrowa, wirtualna – ma coraz większe znaczenie dla pracodawców i pracowników, którzy podążają za nowymi technologiami w nowej rzeczywistości. Jednak kluczem do efektywności oferty benefitowej i motywacji pracowniczej jest przede wszystkim dopasowanie rozwiązań do rzeczywistych potrzeb zatrudnionych. Komponując pakiet świadczeń, warto uwzględnić benefity pracownicze odpowiadające na wyzwania codzienności w świecie ciągłych zmian i niepewności ekonomicznej.
Transformacja cyfrowa, obejmując wiele sfer funkcjonowania biznesu, nie pozostaje bez wpływu również na obszary human resources, w tym zarządzanie obszarem świadczeń pozapłacowych. Postępująca digitalizacja, która nabrała tempa w czasach pandemii, zmieniła oczekiwania i preferencje konsumentów i odbiorców usług, a więc również i pracowników, którzy oczekują, że wiele działań i procesów będzie się odbywać zdalnie, w przestrzeni wirtualnej.
Cyfrowe benefity na miarę nowoczesnych potrzeb
Badanie zrealizowane dla Sodexo „Potrzeby pracowników 2022” potwierdza, że zdecydowana większość (85 proc.) respondentów sięga po aplikacje oferujące płatności mobilne. Zwyczaje związane z aktywnościami online znajdują odzwierciedlenie również w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta