Słodka droga do sukcesu. Jak ETi odpowiada na potrzeby polskich konsumentów
ROZMOWA | Konsumenci mają coraz większą świadomość właściwości zdrowotnych składników i zwracają uwagę na ich pochodzenie, dlatego coraz ważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie jest skład produktu – mówi Stephane Batoux, Head of International w ETi International.
Dzisiaj trend zdrowej żywności jest ważnym czynnikiem zakupowym. W jaki sposób firma ETi odpowiada na te potrzeby konsumentów?
Stephane Batoux: ETi to firma niezwykła, bo jak sami mówimy, jesteśmy firmą rodzinną o silnej globalnej pozycji. Zaczynaliśmy 60 lat temu jako małe tureckie przedsiębiorstwo, a dziś nasze produkty są dostępne w 40 krajach na całym świecie. W 2018 roku do tego grona dołączyła Polska. Od początku aż do dziś naszym znakiem rozpoznawczym jest innowacyjność – słuchamy konsumentów i chcemy proponować im produkty dopasowane do ich potrzeb. Często wprowadzamy nowości z danej kategorii jako pierwsi na rynku. Od czterech lat wykorzystujemy nasze globalne doświadczenia, budując swoją pozycję
w Polsce, by sprostać oczekiwaniom tutejszych konsumentów.
Wiemy, że mają oni coraz większą świadomość właściwości zdrowotnych składników i zwracają uwagę na ich pochodzenie, dlatego coraz ważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie jest skład produktu. Nie czekaliśmy długo z decyzją – już po czterech latach obecności na polskim rynku wprowadzamy nową kategorię ciastek pełnoziarnistych, rozszerzając tym samym portfolio marki Dare. Nowe produkty to ciastka pszenne i pszenno-owsiane
w dwóch wariantach:
z czekoladą ciemną oraz mleczną, a także ciastka przekładane kremem....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta