Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słodka droga do sukcesu. Jak ETi odpowiada na potrzeby polskich konsumentów

07 października 2022 | | Robert Biskupski
źródło: Rzeczpospolita

ROZMOWA | Konsumenci mają coraz większą świadomość właściwości zdrowotnych składników i zwracają uwagę na ich pochodzenie, dlatego coraz ważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie jest skład produktu – mówi Stephane Batoux, Head of International w ETi International.

Dzisiaj trend zdrowej żywności jest ważnym czynnikiem zakupowym. W jaki sposób firma ETi odpowiada na te potrzeby konsumentów?

Stephane Batoux: ETi to firma niezwykła, bo jak sami mówimy, jesteśmy firmą rodzinną o silnej globalnej pozycji. Zaczynaliśmy 60 lat temu jako małe tureckie przedsiębiorstwo, a dziś nasze produkty są dostępne w 40 krajach na całym świecie. W 2018 roku do tego grona dołączyła Polska. Od początku aż do dziś naszym znakiem rozpoznawczym jest innowacyjność – słuchamy konsumentów i chcemy proponować im produkty dopasowane do ich potrzeb. Często wprowadzamy nowości z danej kategorii jako pierwsi na rynku. Od czterech lat wykorzystujemy nasze globalne doświadczenia, budując swoją pozycję

w Polsce, by sprostać oczekiwaniom tutejszych konsumentów.

Wiemy, że mają oni coraz większą świadomość właściwości zdrowotnych składników i zwracają uwagę na ich pochodzenie, dlatego coraz ważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie jest skład produktu. Nie czekaliśmy długo z decyzją – już po czterech latach obecności na polskim rynku wprowadzamy nową kategorię ciastek pełnoziarnistych, rozszerzając tym samym portfolio marki Dare. Nowe produkty to ciastka pszenne i pszenno-owsiane

w dwóch wariantach:

z czekoladą ciemną oraz mleczną, a także ciastka przekładane kremem....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12389

Wydanie: 12389

Spis treści

Reklama

Zamów abonament