Trzy paski Adidasa pod szczególną ochroną
Znane marki mają prawo do znaku renomowanego, którego nie można wykorzystywać do oznaczania nawet innego rodzaju produktów – wskazuje adwokat i rzecznik patentowy Tomasz Grucelski.
Adidas wycofał się z próby zablokowania używania trzech pasków w znaku towarowym zgłoszonym przez grupę Black Lives Matter, choć wcześniej twierdził, że jest podobny do jego logo. Kto miałby większą szansę na wygraną, gdyby ten konflikt jednak eskalował?
Ruch BLM zgłosił znak towarowy z charakterystycznymi trzema paskami, można więc przypuszczać, że urząd patentowy raczej przyznałby rację firmie Adidas i odmówił rejestracji BLM. Adidas ma zarejestrowanych wiele znaków towarowych składających się z trzech pasków. Porównując...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta