Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie sklepy zjadają się

11 września 2023 | Pierwsza strona | Piotr Mazurkiewicz

Każdy nowy sklep powoduje już zamykanie innych nawet w ramach tej samej sieci.

Liderami w dostępie do klientów są sieci Media Expert i Biedronka. W ich zasięgu mieszka po ponad 30 mln potencjalnych klientów – wynika z analizy GfK – an NIQ company, specjalnie dla „Rzeczpospolitej”. Dane pokazują, że sieci z największą liczbą sklepów nie muszą mieć największych zasięgów.

Konkurencja w handlu jest już tak duża, że tylko w I półroczu zamknięto niemal 500 sklepów spożywczych.

Wydanie: 12670

Wydanie: 12670

Spis treści

Reklama

Zamów abonament