Zamiast kontrowersji lepiej stawiać na ekspercką wiedzę
Rosnąca konkurencja na rynku sprawia że pełnomocnicy coraz śmielej reklamują swoje usługi.
Niedawno w „Rz” opisaliśmy przypadek reklamy kancelarii radcy prawnego na plecach zawodnika gali MMA. Wywołała ona poruszenie w środowisku. Choć przedstawiciele samorządu radców prawnych wstrzymali się od jednoznacznej oceny, wskazywali, że taka forma informowania o działalności mogła nie licować z powagą zawodu, a także naruszać jego godność i dobre obyczaje.
Rozgłos to nie wszystko
Pozostaje jednak pytanie, czy taka reklama może przynieść oczekiwane skutki? Z jednej strony bowiem takie gale mają dużą widownie, z drugiej – budzą sporo kontrowersji w mediach, a reklama na plecach zawodnika niekoniecznie musi kojarzyć się z powagą zawodu i profesjonalizmem.
Trudno jednoznacznie ocenić skuteczność tego typu reklamy – mówi Anna Gumowska, założycielka i CEO agencji Prime Time PR. – Wszystko zależy zarówno od celów, jakie obraliśmy, jak i od grupy docelowej, w której upatrujemy swoich potencjalnych klientów – dodaje.
– Moim zdaniem nie jest to najlepsze miejsce na taką reklamę i swoim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta