Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Content napędza skuteczną sprzedaż online

12 listopada 2025 | Biznes | Karina Hertel
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Skuteczność contentu zależy też od tego, gdzie i kiedy go serwujemy
autor zdjęcia: AdobeStock
źródło: Rzeczpospolita
Skuteczność contentu zależy też od tego, gdzie i kiedy go serwujemy

Narracja marki zaczyna się równolegle z planowaniem cyklu życia produktu.

Często firmy rozpoczynające sprzedaż internetową tego nie wiedzą: w świecie e-commerce to content – nie produkt – ma pierwszy kontakt z klientem. Content nie sprzedaje od razu, ale dobrze zaprojektowany potrafi sprzedawać długo i skutecznie. Kluczem do tego jest strategia, która łączy potrzeby konsumenta z celami marki. Dlatego marki, które chcą sprzedawać więcej, muszą tworzyć treści, które realnie wpływają na decyzje zakupowe. Przy czym treści to nie tylko opisy produktów, ale cała narracja i komunikacja prowadzone wokół nich.

Skuteczny content wymaga zaplanowania, które zaczyna się równolegle z planowaniem cyklu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13326

Wydanie: 13326

Spis treści

Zamów abonament