Content napędza skuteczną sprzedaż online
Narracja marki zaczyna się równolegle z planowaniem cyklu życia produktu.
Często firmy rozpoczynające sprzedaż internetową tego nie wiedzą: w świecie e-commerce to content – nie produkt – ma pierwszy kontakt z klientem. Content nie sprzedaje od razu, ale dobrze zaprojektowany potrafi sprzedawać długo i skutecznie. Kluczem do tego jest strategia, która łączy potrzeby konsumenta z celami marki. Dlatego marki, które chcą sprzedawać więcej, muszą tworzyć treści, które realnie wpływają na decyzje zakupowe. Przy czym treści to nie tylko opisy produktów, ale cała narracja i komunikacja prowadzone wokół nich.
Skuteczny content wymaga zaplanowania, które zaczyna się równolegle z planowaniem cyklu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

