Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak tekstowa rewolucja zmienia e-commerce?

12 listopada 2025 | Biznes | Jolanta Hryniewicka

Konsument oczekuje spójnej komunikacji.

Transformacja handlu online to dziś nie tylko rozwój technologii płatności czy logistyki. Jednym z kluczowych elementów, który zmienia reguły gry w e-commerce, jest komunikacja. Obecny konsument kupujący online to osoba świadoma i coraz bardziej niecierpliwa. Oczekuje natychmiastowych odpowiedzi od marki, personalizowania narzędzi i form komunikacji oraz elastyczności.

Raport Tide Software i Orange Polska „Przyszłość komunikacji firm z klientami” pokazał, że ponad 76 proc. konsumentów preferuje komunikację konwersacyjną, tekstową (znaną z komunikatorów, e-maili) zamiast rozmów telefonicznych, a wśród przedstawicieli pokolenia Z ten odsetek sięga aż 82 proc. Raport wskazał, że zetki stawiają na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13326

Wydanie: 13326

Spis treści

Zamów abonament