Jak tekstowa rewolucja zmienia e-commerce?
Konsument oczekuje spójnej komunikacji.
Transformacja handlu online to dziś nie tylko rozwój technologii płatności czy logistyki. Jednym z kluczowych elementów, który zmienia reguły gry w e-commerce, jest komunikacja. Obecny konsument kupujący online to osoba świadoma i coraz bardziej niecierpliwa. Oczekuje natychmiastowych odpowiedzi od marki, personalizowania narzędzi i form komunikacji oraz elastyczności.
Raport Tide Software i Orange Polska „Przyszłość komunikacji firm z klientami” pokazał, że ponad 76 proc. konsumentów preferuje komunikację konwersacyjną, tekstową (znaną z komunikatorów, e-maili) zamiast rozmów telefonicznych, a wśród przedstawicieli pokolenia Z ten odsetek sięga aż 82 proc. Raport wskazał, że zetki stawiają na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)