Międzynarodowe zakupy to przyszłość e-handlu
Możliwość kupowania od sprzedawców z całego świata stała się atutem nowoczesnego handlu.
Dzisiejszy konsument chce kupować wygodnie, szybko, w dopasowany sposób i nie godzi się na kompromisy. Konsumenci są otwarci na nowe formaty zakupowe, jednocześnie oczekując przejrzystości, personalizacji i wysokiej jakości obsługi.
Potwierdzają to twarde dane. Według badania przeprowadzonego przez AliExpress polscy konsumenci wykazują wyższy poziom zaangażowania w zakupy online niż ich europejscy odpowiednicy. 100 proc. ankietowanych Polaków zadeklarowało, że dokonało co najmniej jednego zakupu online w przeciągu trzech poprzednich miesięcy, a 54 proc. z nich zakupiło w tym okresie ponad siedem produktów. Oznacza to, że zakupy online stały się integralną częścią życia klientów. Dlatego podstawą sukcesu nie jest już sama obecność w sieci, ale jakość doświadczenia, jakie dana marka oferuje. Zróżnicowane opcje dostawy, szybkość płatności, możliwość zwrotu – to wszystko jest dziś oczywistością. Przewagą konkurencyjną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
