Konsumenci, technologia i marketplace’y
Opinie klientów stanowią cenne narzędzie dla firm do monitorowania jakości oferowanych produktów i usług.
Zmieniające się przyzwyczajenia konsumenckie oraz dynamiczny rozwój technologii cyfrowych spowodowały, że rola marketplace’ów w świecie e-commerce staje się dominująca. Jako prezes spółki obserwuję to zjawisko zarówno w danych operacyjnych, jak i w analizach branżowych. Wnioski z różnych źródeł można podsumować w prosty sposób: konsumenci coraz częściej oczekują kompleksowych rozwiązań – szybkich, wygodnych, zintegrowanych i dopasowanych do ich potrzeb. Typowe dla obecnych czasów jest też zacieranie granic między branżami. Widzimy, jak nie tylko sklepy internetowe, ale i tradycyjni giganci, tacy jak sieci z elektroniką i książkami, przekształcają się w platformy, oferując coraz szerszy asortyment wielu sprzedawców w jednym miejscu.
Dziś konsument chce nie tylko szybko kupić produkt, ale też łatwo i bez problemów go dostać. W świecie, w którym czas stał się dobrem deficytowym, decyzje zakupowe są podejmowane impulsywnie i błyskawicznie – podczas przerwy w pracy, w kolejce czy w autobusie. Marketplace’y umożliwiają klientowi zakup z wielu kategorii produktów w jednym miejscu, jednym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
