Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co klient myśli o tobie

22 kwietnia 2005 | Dobra firma | WK

WARTO PODDAĆ SIĘ OCENIE SPECJALISTÓW Co klient myśli o tobie

Konkurs Firma Przyjazna Klientowi to propozycja dla tych przedsiębiorstw, które chcą sprawdzić, jaki poziom obsługi klienta prezentują

Konkurs organizowany jest przez Instytut Zarządzania. Partnerami programu są m.in.: TNS OBOP, Communication One Consulting, Energis, Microsoft i San Markos. Jest on także wspierany przez Federację Konsumentów i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Cel programu to poprawa zarządzania obsługą klienta w przedsiębiorstwach. Ma on charakter ogólnopolski. Przeprowadzany jest w cyklu rocznym.

Laureaci konkursu mogą posługiwać się godłem Firma Przyjazna Klientowi tylko‚ do kolejnej jego edycji. Za poprawny przebieg konkursu odpowiada kapituła składająca się z przedstawicieli instytucji‚ uczelni wyższych oraz firm konsultingowych.

W pierwszej fazie przedstawiciele...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3515

Spis treści
Zamów abonament