Co klient myśli o tobie
Konkurs Firma Przyjazna Klientowi to propozycja dla tych przedsiębiorstw, które chcą sprawdzić, jaki poziom obsługi klienta prezentują
Konkurs organizowany jest przez Instytut Zarządzania. Partnerami programu są m.in.: TNS OBOP, Communication One Consulting, Energis, Microsoft i San Markos. Jest on także wspierany przez Federację Konsumentów i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Cel programu to poprawa zarządzania obsługą klienta w przedsiębiorstwach. Ma on charakter ogólnopolski. Przeprowadzany jest w cyklu rocznym.
Laureaci konkursu mogą posługiwać się godłem Firma Przyjazna Klientowi tylko‚ do kolejnej jego edycji. Za poprawny przebieg konkursu odpowiada kapituła składająca się z przedstawicieli instytucji‚ uczelni wyższych oraz firm konsultingowych.
W pierwszej fazie przedstawiciele...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta