Więcej reklam przed losowaniami
Od początku działalności do końca ubiegłego roku towarzystwa emerytalne wydały łącznie na reklamę swoich funduszy ponad pół miliarda złotych - wynika z danych firmy EquinoxMedia. Dotyczy to wydatków na reklamę w telewizji, prasie, radiu i na billboardach. Gros, bo ok. 80 proc., tych kosztów pochodzi z 1999 r., gdy fundusze startowały i gdy toczyła się między nimi walka o zdobycie jak największej liczby klientów. Z każdym kolejnym rokiem towarzystwa coraz mniej przeznaczały na marketing i promocję. W ostatnich trzech latach wydawały na ten cel od 8,5 do 10,5 mln zł rocznie.
- W 1999 r.,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta