Fałszywy król próbuje bawić publiczność
Dla świetnego Mariusza Godlewskiego i nieznanego Verdiego warto pójść do Warszawskiej Opery Kameralnej
Kolejność nie jest przypadkowa, choć przed premierą wydawało się, że właśnie rzadko wystawiana opera Giuseppe Verdiego „Rzekomy Stanisław” będzie główną atrakcją dla widzów. Bez udziału młodego barytona Mariusza Godlewskiego byłaby tylko odkurzoną muzyczną ciekawostką.
Verdi to operowy geniusz. Ale gdy w wieku 27 lat tworzył „Rzekomego Stanisława”, był na początku drogi. Miał talent, jego indywidualność rozkwitła później. „Rzekomy Stanisław” jest dowodem na to, że już w młodości z niesłychaną łatwością wymyślał piękne melodie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta