Platforma „n” chce być rentowna w 2008 roku
– W przyszłym roku planujemy mieć 0,5 mln abonentów i będziemy o to walczyć, bo to oznacza dla nas przekroczenie progu rentowności – zapowiada Maciej Sojka, prezes spółki ITI Neovision, do której należy „n”. To właśnie od liczby abonentów zależy, czy najmłodszemu graczowi na polskim rynku platform cyfrowych uda się wyjść na zero w przyszłym roku.
Z usług „n”, która działa od roku, korzysta dziś 204 tys. osób. Jej sporo starsza konkurencja, Cyfrowy Polsat, ma 1700 tys. abonentów, a Cyfra+ 950 tys. Na razie platforma „n” jest nierentowna – wystartowała rok temu i na break even dała sobie dwa lata. Jak wynika z raportu finansowego Grupy ITI, w pierwszym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta