Operatorzy mnożą tanie marki
Telekomy kuszą oszczędnych. Niektóre sprzedają wszystkie swoje usługi pod jednym szyldem. Inne sądzą, że taka strategia nie gwarantuje sukcesu i lansują odrębne marki
Dwa i pół miesiąca od startu „taniej marki” Congstar jej właściciel Deutsche Telekom planuje modyfikację jej strategii działania. Usługi telefonii komórkowej oraz Internetu pod marką Congstar kupuje o 20 proc. mniej abonentów, niż spodziewał się DT. Z nowej marki operator jednak nie zrezygnuje, bo to jedyna tania marka niemieckiej firmy, która pozwala konkurować z Tele2 czy Aldi kokietującymi klientów niską ceną.
– Coraz więcej operatorów wprowadza tanie marki. Uświadomili sobie, że jedna taryfa i ta sama usługa nie wystarczy wszystkim – mówił podczas debiutu easyMobile Dan Bieler, analityk firmy badawczej Ovum. W Niemczech dwie potężne sieci komórkowe: T-Mobile (grupa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta