Szampan i kawior się skończyły
Niemieckie telewizje i sponsorzy odwracają się od narciarstwa, a to oznacza kłopoty dla wszystkich
Pojutrze Puchar Świata zaczynają biegacze (w Düsseldorfie) i alpejczycy (w Sülden), za pięć tygodni w Kuusamo na rozbiegu staną skoczkowie, ale rywalizacja, która wszystkich związanych z narciarstwem interesuje najbardziej, toczy się daleko od tras i skoczni.
Niemiecki Związek Narciarski (DSV) walczy o nową umowę na prawa telewizyjne i stara się zachować przy sobie sponsorów. Na razie przegrywa. W najbliższy poniedziałek kończy się kontrakt, który zbudował potęgę niemieckiego narciarstwa: przez osiem lat telewizja RTL płaciła DSV kilkanaście milionów euro rocznie. RTL nie powiedziała wyraźnie, czy przedłuży współpracę czy nie, a umowa została tak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta