Teleinformatyka w Polsce
Jak wejść na inny rynek - różne drogi prowadzą za granicę
Im częściej oferta polskich firm obejmuje produkty do globalnego zastosowania bez uciążliwych lokalizacji językowych, tym większa możliwość ich sprzedaży na inne, poza polskim, rynki. Tak dzieje się w przypadku oprogramowania MobileConnector firmy Logotec Engineering do budowy aplikacji mobilnych czy firmy AdRem sprzedającej specjalistyczne aplikacje do optymalizacji sieci korporacyjnych. ComArch dysponujący dość szerokim portfolio produktów jest obecny praktycznie na całym świecie od Europy i Ameryki po Rosję i kraje arabskie.
Obecnie większość firm polskich produkujących oprogramowanie bierze przy powstawaniu starych i rozwijaniu nowych produktów pod uwagę ich sprzedaż za granicę. Standardem jest rozwijanie wielu wersji językowych.
Można jednak i inaczej. W kilku przypadkach to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta